08 Haz
Didim' in 13 plajı Mavi Bayrak Aldı.

Didim' in 13 plajı Mavi Bayrak Aldı.   Didim' in 13 plajı Mavi Bayrak Aldı. Bütün bir yıl boyunca yoÄŸun bir iÅŸ temposuyla çalıştıktan sonra, büyük ÅŸehrin stresli ortamından kurtulup tatile çıkmaya ve dinlenmeye herkes büyük bir ihtiyaç duyuyor. Kimisi &q
03 Haz
FenerBahçe Spor Kulubü Başkanlık Seçim Sonuçları

FenerBahçe Spor Kulubü BaÅŸkanlık Seçim Sonuçları BuÄŸün yapılan seçim sonuçları Ali Koç         :16096 Aziz Yıldırım :  4644 Ali Koç 'a BaÅŸarılar diliyoruz. Aziz Yıldırım'a vermiÅŸ olduÄŸu hizmetlerden teÅŸekkür ediyoruz.
19 May
Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramını Çoşku İle Kutladık

Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramını ÇoÅŸku Ä°le Kutladık. Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramını ÇoÅŸku Ä°le Kutladık, 19 Mayıs 2018 Saat 09:19 da Didim Cumhuriyet Meydanında Didim Kaymakamı, Belediye BaÅŸkanı, Garnizon komutanı, Cumhuriyet Savcısı ve Protokol&uu
12 May
Didim’de Engelliler Haftası Coşkuyla Kutlanıyor,

Didim’de ‘Engelliler Haftası’ coÅŸkuyla kutlanıyor,         Engelliler Haftasında basın açıklaması yapan Dernek BaÅŸkanı Bedri AltıntaÅŸ, 10 Mayıs’ta 1001 metre uzunluÄŸunda ve 4004 kiÅŸinin katılacağı kahvaltı etkinliÄŸi gerçekleÅŸtireceklerini, bunun da bir
05 May
Didim Yelkenle BuluÅŸuyor,

Didim Yelkenle BuluÅŸuyor, Didim Yelkenle BuluÅŸuyor, Optimist-Laser Türkiye Åžampiyonası Didim'de yapılıyor, Türkiye Yelken Federasyonu 2018 faaliyet programında yer alan ‘Optimist - Laser Türkiye Åžampiyonası’, 14-19 Mayıs 2018 tarihleri arasında Didim Yat ve Yelken Kulübü'n&uu
29 Nis
Didimde Geleneksel Uçurtma Şenlikleri Çoşkuyla Kutlandı.

Didimde Geleneksel Uçurtma Åženlikleri ÇoÅŸkuyla Kutlandı.   Didim Belediyesinin düzenlediÄŸi uçurtma ÅŸenliÄŸinin 31 ncisi çoÅŸkuyla kutlandı. Saat 11.00 de baÅŸlayan etkinliÄŸe ilÄŸi büyüktü. Dedeler, Anneler, Babalar hafta sonu tatillerini çocuklarına ve torunlarına ay
13 Nis
İMAR AFFI ÇIKTI

Ä°MAR AFFI ÇIKTI      MADDE 13- 3/5/1985 tarihli ve 3194 sayılı Ä°mar Kanununa aÅŸağıdaki geçici madde eklenmiÅŸtir. “Geçici Madde 16- Afet risklerine hazırlık kapsamında ruhsatsız veya ruhsat ve eklerine aykırı yapıların kayıt altına alınması ve imar barışının saÄŸlanmasÄ
29 Mar
TurPa İle Büyüyoruz Sizlere Çabuk Ulaşıyoruz

TurPa Ä°le Büyüyoruz Sizlere Çabuk Ulaşıyoruz. TurPa Ailesi ile daha çabuk sonuca ulaÅŸmanız için Alım Satımlarınızda sizlere daha geniÅŸ bölgelerde hizmet vermekteyiz. Gayrimenkul Alım ve Satımlarınızda mutluluÄŸunuzda bizimde katkımız olsun.. TurPa Didim - Ünsal Gayrimenkulde &Cc
22 Mar
Didim Altınkum Dalgalandıkca Dalgalandı

Didim Altınkum Dalgalandıkca Dalgalandı.   Gün içinde hafif baÅŸlayan rüzgar akÅŸam saatlerinde Lodos’a döndü ve hızlandı. Altınkum plajı çoÅŸtu ve dalga dalga sahile vurdu ve dalgalar güzel görüntüler verdi.
08 Mar
8 Mart Dünya Emekci Kadınlar Günü Kutlu Olsun

8 Mart Dünya Emekci Kadınlar Günü Kutlu Olsun   8 Mart Dünya Emekci Kadınlar Günü'nde, saygıdeÄŸer Türk ve Dünya kadınlarına saÄŸlık ve mutluluk dolu bir gelecek diliyoruz. Didim Altınkum'da Villa, Yazlık, Daire, Arsa Alım ve Satımlarınız da siz deÄŸerli müÅŸteril